Матеріали для роботи з дітьми з ООП
Приклади навчальних
ігор для дітей з ООП.
Вивчення іноземної
мови – це діяльність, яка спрямована на розвиток особистості учня, дозволяє
покращувати пам’ять, увагу та мислення, дає дітям нові можливості: дізнатися
про свята і традиції,цікаві факти культурного життя іншої країни тощо.
Кожному вчителю,
який починає працювати в інклюзивному класі, потрібно пам’ятати, що навчання
дітей з особливими потребами вимагає інших прийомів, форм і методів навчання.
Швидко адаптуватися
до життя в соціумі та отримати для цього знання, уміння та навички допоможе
використання різних ігор,адаптованих та розроблених для навчання сліпих
школярів.
Ігрова діяльність є
ведучою для дітей молодшого віку. На уроці іноземної мови родимо
використовувати наступні ігри :
1) рухливі ігри (до
них відносяться зарядка з командами,
ігри на увагу, вірші і пісні, які супроводжуються рухами);
2) лексичні ігри (
відтворення нових лексичних одиниць);
3) ігри - змагання
(діти поділяються на команди і виконують різні завдання);
4) ігри з м’ячем
(питання-відповідь, переклад слів і речень з української на англійську і
навпаки);
5) граматичні
ігри ( запам’ятовування стійких
граматичних структур, наприклад It is a…, I can see…);
6))творчі ігри (
вироби з паперу , листівки проектні роботи );
7) рольові ігри („У
школі”, „В магазині ігрошок”).
8) фонетичні ігри (
відворення та імітування звуків ).
Гра:«Yellow ball».
Мета : формувати
навички комунікативної компетенції.
Обладнання : жовтий
м’яч.
Хід гри : учитель
по черзі кидає м’яч учням , повторюючи “ Hello ! How are you ? Учень має
спіймати та кинути м’яч вчителю , відповідаючи “ I am fine . Thank you ! Ця гра
може проводитися як у режимі : Teacher – Pupil , так і в режимі Pupil 1 – Pupil
2.
Гра:«Touch and say»
Мета: перевірити
лексику з теми (« Шкільне приладдя » ,« Іграшки »), розвивати логічне мислення.
Обладнання: шкільне приладдя, іграшки тощо.
Хід гри: учитель розкладає на столі шкільне приладдя
або іграшки, а учень (учні) дотиком пальців відгадує, що це за предмет. What is it? It is a pen. У цю гру можна грати у режимі Teacher – Pupil(Pupils).
Гра: «At school or a strict teacher»
Мета: закріпити
лексику з теми: «Школа. Шкільне приладдя. Інструкції», виховувати повагу один
до одного.
Обладнання: шкільне
приладдя( портфель, ручка, олівець, книга).
Хід гри: один з
учнів в класі грає роль вчителя. Він( вона) заходе до класу і каже: Children,
stand up, please! Hello! Sit down, please! Take your pens( bags, pencils,
books), please! Good bye! Учні виконують інструкції вчителя. У цю гру можна
грати у режимі Pupil 1- Pupils.
Гра: «Who is he (she)?»
Мета: закріпити
лексику по темі «Моя сім’я».
Хід гри: один з
учнів виходе до дошки і повертається до неї лицем. Вчитель, не називаючи ім’я,
показує на учня в класі і той промовляє слово по темі «Моя сім’я». Учень біля
дошки відгадує, хто сказав слово. Pupil 1: Mother.(Учень з класу).
Teacher: Who is he
(she)?
Pupil 2: This is
Bohdan.(Учень біля дошки).
Teacher:
Right.(Wrong).
Гра: «Aloud, quietly and whisper»
Мета: формувати
лексичні навички по темі «Іграшки».
Хід гри: учитель
послідовно називає слова по темі «Іграшки». Учні повторюють ці слова за
вчителем, кожне слово промовляється з різною інтонацією: голосно, тихо,
пошепки. Учні імітують інтонацію вчителя, тобто
промовляють так, як і вчитель. Цю гру можна використовувати у межах
будь-якої теми.
Гра: «The world of ABC»
Мета: перевірити
знання літер алфавіту.
Обладнання:
спеціальні картки з літерами( Brail`s ABC).
Хід гри: учитель
називає літери по порядку( не по порядку), а учні повторюють назви літер та
розкладають картки на парті. У цю гру можна грати у режимі Teacher- Pupils.
Гра: «Count the words»
Мета: перевірити
знання чисел( 1-10) та слів( тема: « Іграшки»).
Хід гри: вчитель
рахує від 1 до 10, а учні називають іграшки і навпаки учитель називає іграшки,
а учні рахують. У цю гру можна грати у режимі Teacher- Pupil 1- Pupil 2…
Teacher: One.
Pupil 1: A car.
Teacher: Two.
Pupil 2: A doll.
Гра «Chain»
Мета: розвивати
комунікативні навички( тема: «Свята та традиції»).
Обладнання: м’яч(
будь – яка м’яка іграшка).
Хід гри: учитель
запитує, а учні по черзі відповідають при цьому передають м’яч або м’яку
іграшку.
Teacher: How old
are you?
Pupil 1: I am six.
Pupil 1: I am six
too.
Немає коментарів:
Дописати коментар